• Arbejdsklar


Arbejdsklar med SB12

Det er vigtigt at få en god start på dagen, så man er klar til at møde sine kolleger. Her får du 3 enkle råd, som vil give dig overblik og få dig til at føle dig oplagt og frisk.

1. De gode rutiner gør forskellen

I en travl hverdag skaber gode og faste rutiner, tryghed og ro. Mange har gennem tiden givet deres gode morgenrutiner en del af æren for deres succes. Fra Steve Jobs og Barack Obama til Oprah Winfrey og mange flere. De gode rutiner giver bedre mulighed for at kunne fokusere på netop de gøremål, som skaber succeser.
En god morgenrutine handler om, at du finder ud af, hvad du ønsker at nå om morgenen.

Tip: Del din morgen op i små overskuelige bidder på faste tidspunkter – så er det nemmere at se, hvor og hvordan du kan skabe den helt perfekte rutine for din hverdag på sigt.

2. Frisk ånde hele dagen

Ligesom du tager deodorant på om morgenen, så du dufter godt og er præsentabel, kan du nemt og hurtigt skylle din mund med SB12 mundskyl, så er du sikker på frisk ånde i hele 12 timer. Så behøver du ikke bekymre dig om din ånde, når du har møder på arbejde, eller når du kysser din bedre halvdel, når du kommer hjem.
Når du har spist frokost eller drukket dagens tredje kop kaffe, kan det være en god idé lige at genopfriske den gode ånde med et skud SB12 Spray eller et SB12 boost tyggegummi.

Tip: Vil du også have flotte hvide tænder, skal du prøve SB12 White, som giver hvidere tænder på blot 14 dage, når du bruger den morgen og aften. Den indeholder ikke slibemidler og skader dermed ikke tænderne.

3. Klare målsætninger giver overskud

Hvad vil du gerne opnå med dit arbejdsliv? Nogle gange kører hverdagen bare derud af – men netop derfor er det en god idé lige at stoppe op og minde dig selv om, hvorfor du gør, hvad du gør. 
At have klare målsætninger er med til at give retning. Så sæt dig et mål for, hvad du gerne vil opnå – og hvorfor. Sig det til dig selv – og tænk over, hvad det giver af værdi for dig.

Tip:  Skriv dine klare målsætninger ned for dit arbejdsliv hver måned. På den måde får du langsomt skabt den gode rutine og en fornemmelse af at arbejde med noget, som giver mening. Hver 12. måned kan du evaluere dine tanker og mål, og se om de gode rutiner følger med, eller om der skal ændringer til.